lauantai 1. maaliskuuta 2014

prologi; I have no choise

 
 
 Elämämme jatkui normaalisti.
Olemme kaikki onnellisia.
 
 Minä ja Tsukiko olemme yhdessä - mutta se tuskin tuli yllätyksenä kenellekään.
Monakin on sopeutunut joukkoomme hyvin. Muut ovat oppineet pitämään hänestä. Hinata erityisesti tulee hyvin toimeen Monan kanssa...
 
Lisäksi Lilia on kertonut muille olevansa mielikuvitusolento.
Nyt kaikki on hyvin.
 
 Eikö nyt olisi aika sanoa "he elivät elämänsä onnellisena loppuun asti" ?
 
 Mutta kun niin ei ole.
Onnemme loppui lyhyeen. Kuten tulettekin pian huomaamaan...
 
~~~~~~
 
 Shirei: *huokaus* Täällä sitä nyt ollaan. Harmittaa että edes suostuin koko ehdotukseen. Mutta muiden Päättäjien sana on laki, joten ei kai minun pitäisi valittaa. *naurahdus* Minun tulisi kai olla onnellinen, että saan ylipäätään yhä elää.
 
 Shirei: *hymyilee surumielisenä* Viattomien tappaminen on aina ollut mielestäni kamalaa. Minun ei pitäisi joutua tekemään tällaista.
 
 Shirei: *värisee* En haluaisi aiheuttaa enää koskaan kenenkään kuolemaa.
 
 Shirei: Mutta minun täytyy hakea Grell ja Mona. Molemmat ovat etsintäkuulutettuja - Mona sen takia että hän on murhaaja, Grell sen takia että hän pakeni taivaasta. *huokaisu*
Kuulemani mukaan Grell teki sen rakkaudesta.
 
 Shirei: Olisinpa minäkin pystynyt tekemään sellaisia asioita rakkauden vuoksi. Harmi vaan että se on jo liian myöhäistä...
 
 Shirei: *sulkee silmänsä* Ei. Minä en tullut tänne muistelemaan omia virheitäni. Minulla on tehtävä, ja minun on myös suoritettava se, mikäli mielin pitää henkeni.
 
 Shirei: *lausuu jotakin latinaksi*
Minä taidan tarvita asetta.
 

 Shirei: Metsästys alkakoon ~
 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 
Moiksu (----:
Ulkona oli aivan ihana keli, joten päätinpä kuvata tällaisen lyhyen prologin tulevaan nukketarinaan. :) Siinä missä edellisen nimi oli ollut My heart is broken (vanhemmat lukijat muistavat xd) niin tämän nimi on sitten I have no choise. Tosi lohdullisia nimivalintoja mulla, eikö ? 8----D
 
Shirei on tuollainen pieni synkiö. Tosin musta tuntuu että nykyään vähän kaikki mun hahmot on kauhean synkkiä (mistäköhän mahtaisi johtua)... Tämä hänen mainitsemansa virhe on seuraavan tarinan idea, siitä tullaan kyllä kuulemaan vielä. :'3
 
Ja tässä olisi vielä Yua Yaille lupaamani yhteiskuva minusta ja Miwasta.
Ignooratkaa mun derppaavat hiukset XD
Miwa on tosiaan aika iso pikkuinen :3 Ja minä tuollainen monsteri, haha :D
 
Hyvät viikonloput kaikille :)
♥: Miku


3 kommenttia:

  1. Ihana tarina, odotan innolla jatkoa owo Shirei on tosi kaunis ♥

    VastaaPoista
  2. Rakastuin tuohon alkuun, tuli jotenkin niin jännä fiilis :3 Jatkoa odotellessa ++ Shirei on nättimys!

    VastaaPoista
  3. Apua, aivan upea kuvatarina ; w ;
    Olin jostain syystä edellisen osan jotenkin sivuttanut, en tiiä mitä on tapahtunut mutta.... :D
    Itkin tässä kun lueskelin edellistä osaa åDNSDCHöoxb<äpaöscjn
    + Miwa on ihanuus, neiti on isompi kuin luulin o w o

    VastaaPoista