lauantai 8. maaliskuuta 2014

vammailua

hejsan. halusin ehdottomasti kuvata tänään, mutta feilasin koko jutun. u__u tästä tuli ihan kamala, mutta koska mulla ei ole aikaa tai inspiraatiota kuvata uutta, tyydyn tähän. AGH
anteeksianteeksianteeksi ;_;
 
 
picfic; Rising sun
 
Hinata: *katselee ympärilleen hämmentyneenä* Omituista. Minä luulin ettei täälläpäin asu juurikaan ihmisiä.
 
 Hinata: *tuijottaa näkemäänsä tyttöä* Miksi hän kävelee kohti minua?
 
 Shirei: *lähestyy Hinataa hymyillen* Pitää yrittää tehdä vaikutus häneen. Päättäjien johtaja on kertonut alaisilleen - mukaan lukien minulle - paljon tuosta tytöstä.
 
 Shirei: *astelee Hinatan luokse* Hei ~
 
 Hinata: *vetäytyy kauemmas* ... hei. Kuka sinä olet ja mitä teet täällä?
 
Shirei: *tekohymy* Olen vain väsynyt matkalainen.~ Haluaisin majoittua johonkin hetkeksi. *huomaa Hinatan epäluuloisen katsen* Tottakai maksaisin siitä.
 
 Shirei: Hän on varsin epäluuloinen. Tästä voi tulla hankalaa...
 
 Hinata: *mulkaisee Shireitä* Ei kiitos. Meillä asuu jo ihan tarpeeksi porukkaa.
Ja sitäpaitsi minua on aina varoitettu olemaan luottamatta vieraisiin. Varsinkin kun he näyttävät hautajaisvierailta. *katsoo halveksuvasti Shirein vaatteita*
 
 Shirei: *naurahtaa* No, sinua ei ole ainakaan varoitettu turhaan.
 
 Hinata: *kylmät väreet kulkevat pitkin selkää* Et taida olla täällä ihan sattumalta, hm?
 
 Shirei: *hymy* Taisinpa jäädä kiinni.
 
Hinata: Olet varsin läpinäkyvä. Sinusta näkee kilometrien päähän ettet tullut vain hakemaan yösijaa.
 
Shirei: Taidat olla oikeassa. *huokaisu* No, nyt kun kerran tiedät jo että olen täällä tarkoituksella, voitkin varmaan viedä minut tapaamaan ystäviäsi? Lupaan selittää kaiken.
 
 Hinata: *empien* Hyvä on. Mutta jos osoittaudut joksikin murhamieheksi, voit olla varma ettemme halua nähdä sinua enää ikinä.
 
~~~~~~~~~~~~
 
 Hinata vie Shirein kotiin. On jo myöhä, joten Shirei ei ehdi kertoa muille itsestään mitään muuta kuin nimen. Kaikkien olisi siis odotettava huomiseen ennen kuin mystinen uusi tulokas kertoisi mitään...
 
 Shirei: Minä.. minä taidan mennä nukkumaan. Eikö vierashuone ollutkin alakerrassa? *pälyilee Monaa epäilevästi* Hänet minun pitää siis viedä kadotukseen. Miten ihmeessä oikein onnistun siinä?
 
Mona: *mutisee* Jep...
Tunnenko tuon tytön jostakin? Hän katsoo minua aivan kuin olisi nähnyt minut aiemminkin. Shirei vaikuttaa jopa epäilyttävämmältä kuin minä aikoinani, ja se on sentään aika paljon sanottu..
 
Shirei: Tästä ei tule helppoa.
 
 
~~~~~~~~~~~~
 
hyi.
<3: miku


6 kommenttia:

  1. Sulla on niin kauniita nukettimia ;__; Hinata on oikeasti rakkauspakkaus, rakastan tuota mekkoa ja tytön hiuksia :)<3 Mutta odottelen jatkoa, haluan tietää onko Shirei murhamies ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha kiitos samoin :) <3
      Hinskun vaatteiden lainauksesta kiitoksia ystävälleni Rosalle, ne ei siis suinkaan ole mun vaan Rospen LOL Mikun stockeja :--3 Mut joo, Hinata kiittää!

      Kyllä se siitä selviää.... :---D

      Poista
  2. Oh, jännittävä tarina! Shirei on ihanaa ; u ;

    VastaaPoista
  3. Awwws, tää tarina. oli jotain uskomattoman ihanaa <3333
    Jatkahaaan pijaaaan c:

    VastaaPoista