lauantai 24. toukokuuta 2014

Lupaus [2/2]

Heimoiterve.
Tässä tylsyyttäni kuvasin jatkoa kuvatarinalle. Tästä tuli lyhyt, mutta julkaistaan kuitenkin... :D
( HUOM! Lilia edelleenkin vain esittää Satokoa. )
 
picfic; Lupaus [2/2]
 
 
Satoko: Tiedän, että täältä pääsee pois. On yksi keino vapautua Luciferin ylleni asettamasta kirouksesta. Kirouksen raukeamiseen tarvitaan kuitenkin uhraus, ja minä taidan tietää, mikä se uhraus on...
 
 
Satoko: *hengittää raskaasti* Pääsen vapaaksi, jos suostun elämään enää viikon. Mutta onko sillä mitään väliä? Kuolisin tänne kuitenkin.
Shirein takia minun on pakko uhrata itseni.
 
 
Satoko: *sanoo ääneen* Olen valmis uhraamaan itseni.
 
*kahleet hajoavat*
 
 
Satoko: *nousee ylös*
 
 
Satoko: Nyt minun pitää vain etsiä Shirei ja pelastaa hänet.
 
 
Satoko: *huokaus* Tästä ei tule helppoa. Lucifer ja muut Päättäjät vahtivat jokaista paikkaa, ja sikäli kun olen oikein käsittänyt, minutkin pitäisi pian tappaa.
Täytyy toimia nopeasti. Minulla itselläni on vielä viikko aikaa, mutta Shireistä en tiedä. Entä jos hänet on jo tapettu?
 
 
Satoko: Minun on pakko yrittää.
Shirei, minä lupaan pelastaa sinut sieltä, missä ikinä nyt oletkin!
 
 
Satoko: *naurahdus* Shirei ei ehkä tiedä sitä, mutta minä oikeasti rakastan häntä. Olen valmis tekemään mitä vain, jotta saisin hänet vapautettua.
 
 
Satoko: Minä en aio luovuttaa.
 
~~~~~~~~~~~~


12 kommenttia:

  1. Eäh, mikä tarina! Vähän lyhyt juu, mut miten sä osaat tehä noin täydellisiä osia pelkästään yhellä nukella? Muokkaukset jälleen: ♥♥♥ Toi mustavalkosuus luo täydellistä tunnelmaa♥ Molemmilla on elinaikaa viikko, mitähän tästä seuraa? (Sitäkö että postaat tulevalla viikolla monta tarinaa? >:D)
    Oh no, Shirei ja Satoko urhas molemmat ittensä toisen puolesta ;___; Jatkoa, please!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitän.~ Yhdellä nukella kuvaaminen on ihan kamalaa, menin vaan ulos ja räpsin pari kuvaa. Ugh.

      Poista
  2. Wow, aivan iiiihanat kuvat *3*
    Satoko on ihana persoona nawws ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi kiitos ^_^
      Vähän harmi etten voinut ostaa neitiä omaksi nukekseen, vaan piti toteuttaa tää näin.

      Poista
  3. Vau, aivan upea jatko-osa! ; o ; Mun mielestä tän tarinan pituus oli just sopiva, ei tarinoiden aina tätä pidempiä tarvitse ollakaan. Muokkaukset oli taas jotain aivan mahtavaa, varsinkin nuo ketjut olit muokannu tosi hienosti kuviin. (Ah toi kolmas kuva jossa ne ketjut halkeaa *o* Upea!) Myös mustavalkoisuus sopi kuviin täydellisesti, se nimittäin toi tosi vaarallisen ja ahdistavan tunnelman, mikä tässä osassa oli varmasti tarkoitus ollakin!
    On muuten tosi piristävää huomata, että Satokolla riittää noin paljon tahtoa selviytyä! Nyt mua todella alkoi jännittää, miten tää tarina etenee ja saako Satoko pelastettua Shirein. Oot keksinyt nerokkaasti tän tarinan juonen, koska ensin Shirei yritti saada Satokoa pelastettua, ja nyt tilanne on kääntynyt toisinpäin. Molemmat yrittävät saada epätoivoisesti toisiaan pelastettua, toivottavasti edes toinen onnistuu ; - ; (Parasta tietenkin olisi jos molemmat saisivat henkensä säästettyä!) Muutenkin oot saanut tehtyä tästä koko tarinasta hirmu koukuttavan ja mielenkiintoista luettavaa, ja siksi on aina ihanaa nähdä bloggerin etusivulla sun postanneen jatkoa! :'3

    Viimeinen kuva oli vuorosanoineen just täydellinen lopetus tälle tarinalle ♥ Ja en toki kuollut kun Satoko sanoi: "Shirei ei ehkä tiedä sitä, mutta minä oikeasti rakastan häntä." Awww ;__; Nyt odotan entistä enemmän, mitä oot suunnitellut noiden kahden päänmenoksi ja mitä kaikkea tulee vielä tapahtumaan. Toivottavasti jatkat siis pian! >u<

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hui, kiitos ;_; <3 Sopivia ketjuja etsinkin ihan hetkisen.
      Mulla on tapana purkaa omia tuntemuksiani nukkehini, ja Satokosta tuli nyt hyvin samankaltainen kuin minusta. Ikinä ei saa luovuttaa -asenne taisi periytyä. :D
      Jep, molemmat haluavat pelastaa toisensa. Kovin hyvinhän tämä ei taida päättyä, mutta saas nyt nähdä. ;)

      Poista
  4. Vouvouvouvou :OOOO

    Mitnkäniin lyhyt? Tai ehkä vähän, mutta who cares kun pidempänä tää ois tuntunu pitkitetyltä ja oli muutenkin aivan pärf tällaisena? <3

    Mä palvon sun muokkauksia ikuisesti! Oikeasti. Aamen. Ketjujenhalkeaminen on jotain niin ihanan upean mahtaisasti toteutettua että eeeeeps, ja oot jotenki saanut Satokon (= Lilian) silmiin ihanasti elävyyttä ja tuollaista ilmettä :O oon aina luullu että Sfoglian silmät on tuomittu näyttämmän muovisilta mutta eipä näin olekaan.

    AAAA Satoko ja Shirei ;____; aivan siis awsumia, kumpikin valmiina uhraamaan itsensä toisen puolesta ja kun kummatkin eivät voi jäädä henkiin kuitenkaan ja vain toinen voi selvitä ja asdfghgf ihailkaa taitoani selittää. Ihailkaa. No kuiteskin, juuri tuollaisesta meh likes ;____; <3 nyyhkis.

    LUSSE SUSTA TULEE LEIKKELE >:UUU prepare yourself.

    selitystaidot katos lopullisesti sorry. oon vaan niin mykistyny tästä upeudesta taas. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha kiitosta :D <3
      Keh, muokkailin noita silmiä tarpeeksi niin sain ne näyttämään tuollaisilta. ^^; Ja voi olla että Lussen täytyy lähteä maanpakoon :DDD

      Poista
  5. WAU. Tää tarina on oikeesti täydellisyyttä. Joka osa tekee tarinasta ja juonesta entistäkin mielenkiintoisemman. Ja nää muokkaukset. Oot oikeesti kehittynyt ihan mielettömästi tässä viime aikoina, noi oli pyhiä. ;__; Ja hahmoista tulee aina vain ihanempia...
    Ja Lusselle tiedoks, sulla on fani täällä. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aww kiitos ;_; <3
      Luciferilla on jo fani vaikken ole herraa saanut vielä ostetuksi :D ♥ Hyvältä kuulostaa!

      Poista