sunnuntai 1. kesäkuuta 2014

picfic; Hope is the only thing stronger than fear

Heips.
Koulu on vihdoinkin loppu ja mulla ois ala-aste takana... huh. Hieman jäätävä fiilis kun tajuaa ettei ole enää paluuta tuohon luokkaan ja noiden ihmisten pariin. No, ehkäpä tästä selvitään..
Kesälle mulla ei ole pahemmin suunnitelmia, eli toisin sanoen yritän kuvailla vähän useammin. :') Lisäksi kärsin pahasta nukkekuumeesta, joten saattaa olla että tänne kotiutuu uusi nukke jossakin vaiheessa.. (Sikäli äiti antaa periksi.)
 
Mutta nyt kuvatarinaan.
 
picfic; Hope is the only thing stronger than fear
 
 
"Minä haluan vain pelastaa sinut. Muulla ei ole väliä."
 
~~~~~~~~~~~~
 

Shirei: Aika on kulunut uskomattoman nopeasti - minulla on enää kaksi päivää elinaikaa.
Pitiköhän Lucifer lupauksensa minulle? Onkohan Satoko elossa?
 

 
Shirei: Toivon todella, että hän piti lupauksensa. Olen tähän asti onnistunut tuhoamaan elämässäni kaiken, haluaisin onnistua edes pelastamaan Satokon...
 
 
Shirei: *naurahdus* Minä tosiaan olen pilannut kaiken. Kun liityin Päättäjiin, en voinut olla auttamassa Satokoa. Hän miltei kuoli. Kaiken kukkuraksi työtäni on ihmisten hakeminen kadotukseen, ja sen ansiosta olen pilannut monen elämän.
 
 
Shirei: Entä minä itse - olenko minä hyötynyt tästä mitään? *naurahdus* En.
Lucifer on päättänyt kaikesta. Olen aina ollut henkisellä tasolla hänen vankinsa, hän on kontrolloinut minua.
 
 
Shirei: En ole koskaan kuunnellut sydäntäni päätöksissäni, ja sen kerran kun niin teen, minut päätetään mestauttaa.
 
 
Shirei: *katkeraa naurua*
 
 
Shirei: Naurettavaa, Shirei, et ole saanut elämässäsi aikaan mitään muuta kuin kaaosta.
 
~~~~~~
 
 
Satoko: Missä ihmeessä Shirei voi olla? Olen etsinyt kohta viisi päivää, enkä ole vielä nähnyt vilaustakaan hänestä!
 
 
Satoko: Hänen on pakko olla jossain lähellä, minä vaistoan sen. *hymy* Vaikka ei tässä paljoa kannata vaistoihin luottaa, ne eivät ole auttaneet minua ennenkään.
 
 
Satoko: *vilkaisee vasemmalle* Hetkinen ----
 
 
Satoko: Minä olen etsinyt Shireitä viisi päivää, ja nyt minulle vasta selviää, että hän on ihan minun lähelläni! Olen surkein ystävä ikinä...
 
 
Satoko: *astelee kohti Shirein vankilaa* Herätys, neitiseni. ~
 
Shirei: ?!
 
 
Shirei: *kääntää hieman päätään* Satoko...? Miten.. o-oletko se sinä?
 
 
Satoko: *hymy* Kukapa muukaan minä olisin? Epäiletkö että olen Lucifer valepuvussa, hm? *naurahdus*
 

Shirei: *nauraa* Hän ei voisi olla edes valepuvussa noin nätti kuin sinä.
 

 
Satoko: *istuutuu Shirein viereen* Lähdetään pois täältä.
 
Shirei: Tehdään niin. Muuten minut tapetaan ylihuomenna. *havahtuu* Hetkinen... päästikö Lucifer sinut pois? Pitikö hän lupauksensa?
 
Satoko: Lupauksen? Minkä lupauksen?
 
 
Shirei: *sipaisee Satokon hiukset sivulle* Hän lupasi minulle päästää sinut vapaaksi ja olla satuttamatta sinua.
 
Satoko: No, voit olla varma että se kusipää ei todellakaan pitänyt lupaustaan. Jos en olisi paennut itse, hän olisi todennäköisesti tappanut minut siihen paikkaan. *hymy* Mutta ei huolia, pääsin pakoon ja kaikki on toistaiseksi hyvin.
 
 
Shirei: *kietoo kätensä Satokon ympärille* Olisihan se pitänyt arvata, ettei Lucifer pidä lupaustaan... No, ei sillä ole enää väliä. Sinä olet nyt siinä.
 
 
Satoko: *sulkee silmänsä* ... niin.
Tosin kohta sillä alkaa olla väliä, jos emme pian lähde täältä. Jos meidät nähdään, ne tappavat meidät molemmat.
 
 
Shirei: *nousee ylös*
 
 
Shirei: No? Mitä me sitten vielä odotamme? Lähdetään heti! *hymy*
 
 
*naurua*
 
~~~~~~
 
 
Lucifer: Vai näin tässä kävikin. Se tyttö päätti sitten vapauttaa itsensä. Typerää, kyllähän hän tiesi että se maksaa hänen oman henkensä - kahden päivän päästä Satokoa ei enää ole. Sitä ei voi estää. Minun on turha lähteä heidän peräänsä, Satoko kuolee kuitenkin. Ja pahin rangaistus Shireille on nähdä hänen rakkaan ystävänsä kuolema... *naurahdus* Mutta miksi Satoko teki sen? On aivan turhaa uhrata itsensä jonkun toisen vuoksi, eihän siitä hyödy itse mitään...
 
 
Lucifer: *miettii* Vai hyötyykö...? Minä en tiedä. En ole koskaan rakastanut ketään...
 
~~~~~~~
 
No, mitäs luulette; miten tässä käy? Selviävätkö he molemmat vai selviääkö vain toinen? Vai kuolevatko kenties molemmat?
Ja ihan näin btw, minkä malliseksi olettaisitte Luciferin? :D
 
Näissä tunnelmissa lopetellaan. Hyvää kesää vaan kaikille! <3


8 kommenttia:

  1. Eääh ;___; Ihana tarina! En nyt osaa arvailla mutta... Vaan Shirei selviää? emt
    Luciferin viimenen kommentti, huu!

    VastaaPoista
  2. Wow, aaivan ihana kuvatarina *3*
    Shirei on maailman söpöin neitonen, jatkahhan pian tätä kuvatarinaa :3 ♥
    Luulen et Lucifer ois joku tumma nukke hmmm

    VastaaPoista
  3. Satoko ja Shirei löysivät toisensa - awww miten nuo kaksi voivat olla noin ihania yhdessä? ;__; Rakastan sitä kuinka paljon ne välittävät toisistaan ja ovat molemmat valmiita uhrautumaan toistensa puolesta. Molemmat on kyllä niin symppishahmoja tässä sun tarinassa että huhhuh! ♥
    Sulla on aivan mahtava mielikuvitus. Saat tän tarinan kulkemaan niin selkeästi ja mielenkiintoisesti, ja tää juoni on temmannut mut kokonaan mukaansa. >.< Oot vaan ihan huippu tarinoiden teossa! Upeaa työtä jälleen & mielenkiinnolla jään odottelemaan, kuinka Shirein ja Satokon käy. Tahtoisin uskoa, että molemmat selviytyvät, mutta tiedän että sulla on vielä ässä hihassa ja saat meidät kaikki yllättymään kunnolla. ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sun kommentit pistää kyllä aina hymyilemään, kiitos. :) Täytyy myöntää että on tässä muutama käänne mietittynä..

      Poista
  4. Yläasteella tapaat kyl kaikki ala-asteen kaverit viimeistään kasilla valinnaisissa, meilläkin oli yhteisiä tunteja kaikkien luokkien kanssa joten älä turhaan murehdi ;--) ysin ja lukion loppuminen on vielä surullisempaa, kun kaikki lähtee eri puolille maata :< Harmi kun en pääse kiusaamaan teitä mokkereita, mut onneks Jenni hoitaa sen mun puolesta.....

    T: Iitu joka ei jaksanut kirjautua sisään

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ihan hyvä sitten. :') Kyllä tähän totutaan (pakko on tottua). Hahaha, harmi tosiaan :D Eiköhän aina joku löydy meitä kiusaamaan~

      Poista